Apr 25, 2011

GO MAKE YOUR MEMORIES!

"It's easier to die when you have lived, than it is to die when you haven't.
So I say to all of young people: go make memories, beautiful memories. When the time comes for you to go, you will not go alone."

Osoby zainteresowane fotografią mogły wcześniej słyszeć o technice zwanej TILT SHIFT. Od wczoraj jestem nią zafascynowana! (Ciężko jest mi sobie wyobrazić aparat, czy po prostu fotografa który robi takie zdjęcia od razu, bez jakiejkolwiek ingerencji photoshopa etc..) Tymczasem ja publikuję zdjęcia, które zdążyłam w nocy przerobić na taki efekt:

Drezno, Niemcy

Zurych, Szwajcaria

Appenzellerland, Szwajcaria

Mulhouse, Francja

Zurych (centrum), Szwajcaria

Appenzellerland, Szwajcaria

Zurych, Szwajcaria

Zurych, Szwajcaria

Drezno, Niemcy

Drezno, Niemcy

Praga, Czechy

Praga, Czechy

Praga, Czechy
Praga, Czechy

Praga, Czechy

Zurych, Szwajcaria
Monachium, Niemcy

Konstancja, Niemcy

ps. analizuje Hamleta i adaptacje dzieł Szekspira - zamarzyła mi się sesja foto w pomieszczeniu z elżbietańskiej Anglii.. och.