May 25, 2012

Addicted to life

Z ogromnym opóźnieniem, ale zdjęcia muszą znaleźć się na blogu. FASHION WEEK POLAND
18-22/04 ciekawsze dni tego kwartału.
Nie ma co ukrywać, poznałam wspaniałych, wpływowych w świecie mody ludzi. Zainspirowali, sprawili, że nie czułam się obco. Wiedziałam po co się tam znalazłam. Pierwszego dnia zaczepił nas Face Hunter, następnego dnia znów zamieniłam z nim parę zdań. Komplementy w takich ust brzmią zupełnie inaczej. Polskie blogerki w rzeczywistości okazały się jeszcze piękniejsze niż znam je ze zdjęć. Jedynym minusem było after party. Tylko jedno, bo skutecznie mnie do siebie zniechęciło. Na końcu zdjęcie, które nam na nim zrobili. Z Aneczką.

(BYĆ MOŻE ZA) DUŻA PORCJA ZDJĘĆ. polecam kliknąć na pierwsze i oglądać w powiększeniu.

click on the first photo to see in the better quality.












































And the last, NOT MINE.



+ I HAVE NO IDEA why so many of you guys, are from USA and Germany, but thank you so much! It's lovely! I start to think that it should be more serious. I'll do my best after exams at University.